Onze website
Van harte welkom op de website van Wijkvereniging Drievliet - 't Zand! Via deze website houden we u op de hoogte van onze cursussen en andere activiteiten die wij organiseren

Word lid
Meld u zich aan bij de wijkvereniging voor slechts € 10,00 per jaar, zodat wij nog meer en andere activiteiten kunnen organiseren!
Wij werken nog steeds zonder subsidie en alleen met vrijwilligers. Daarom is uw lidmaatschap hard nodig!
Activiteiten

Tienersoos
Slankelijnclub
Tienersoos*

Soos De Fuik is een gezellige en veilige huiskamer waar je met je vrienden en vriendinnen na school of je werkdag kunt chillen. Je kan er tafelvoetballen, darten, gamen op een spelcomputer met groot scherm of gewoon tv-kijken. Kom je muzikale talent ontdekken; in de geluidsstudio maak je je eigen muziek, zang, raps of beats! Aan de bar zijn versnaperingen te koop.

Jongerenwerker

Je hoeft je echt nooit te vervelen in de soos. Heb je zelf leuke ideeën? Vertel het aan de jongerenwerkers die altijd in de soos aanwezig zijn. Zij staan hiervoor open en helpen je bij de voorbereiding en uitvoering van je plan, idee of activiteit. Bij hen kun je ook terecht als je gewoon even je verhaal kwijt wilt aan iemand die je kan vertrouwen. Ook als je vragen hebt of advies wilt over problemen waar je zelf niet uitkomt, staan ze voor je klaar. Af en toe geven de jongerenwerkers voorlichting over onderwerpen waar regelmatig vragen over zijn, bijvoorbeeld drugs, alcohol, verslaving, seks etc.

Activiteiten

In De Fuik wordt ook een zangtalentenjacht georganiseerd: ‘The Voice of the Fuik’. Ben je tussen de 10 en 15 jaar en vind je het leuk om te zingen en te entertainen? Kom oefenen in De Fuik! Jongerenwerkers Ton en Tina van Bennekom organiseren deze activiteit samen met combinatiefunctionaris Terry Wisse.

Soos De Fuik ‘ALTIJD WAT TE DOEN’
Voorn 10 (Drievliet), 1e verdieping in Wijkcentrum De Fuik

Jongerenwerker Ton van Bennekom
E-mail: t.vanbennekom@sportenwelzijn.nl
Telefoon: 06 – 52 42 02 89

10 – 12 jaar
Woensdag: 15:30-17:30

12-15 jaar
Maandag: 15:30-17:30
Woensdag: 18:00-20:00
*Vrijdag: 18:00-20:00

16+
Woensdag: 20.00-22.00
*Vrijdag: 20.00-22.00

*Elke eerste vrijdag van de maand, tienerdisco.

*Deze cursus/activiteit vind wel plaats in Wijkcentrum de Fuik, maar is niet verbonden aan de Wijkvereniging. Daarom kunt u zich niet via onze website inschrijven. We hopen u met bovenstaande informatie voldoende geďnformeerd te hebben.

Mededelingen
DE PRIVACY VERKLARING VAN WIJKVERENIGING DRIEVLIET-`t ZAND IS TE VINDEN IN DRIE DELEN BIJ HET FOTOBOEK, EN HANGT OOK IN WIJKCENTRUM DE FUIK.
We zijn nu ook te volgen op onze Facebook pagina

wijkverenigingdrievlietzand Ridderkerk,

hier zijn tal van foto`s en video`s terug te vinden en is ook informatie over onze activiteiten te vinden.

Neem gerust eens een kijkje
Meld u aan voor onze nieuwsbrief om de laatste nieuwtjes te ontvangen!

Klik hier en meld u aan!
Copyright 2010 - 2020 Wijkvereniging Drievliet - 't Zand - Laatst bijgewerkt op: 23-03-2020 - Disclaimer