Onze website
Van harte welkom op de website van Wijkvereniging Drievliet - 't Zand!

Via deze website houden we u op de hoogte van onze cursussen en andere activiteiten die wij organiseren.

U kunt ons vinden in wijkcentrum de Fuik !! Voorn 10 (Vlietplein)

Wordt lid
Meld u zich aan bij de wijkvereniging voor slechts € 10,00 per jaar, zodat wij nog meer en andere activiteiten kunnen organiseren!
Wij werken nog steeds grotendeels zonder subsidie en alleen met vrijwilligers. Daarom is uw lidmaatschap hard nodig!

Voordeel lidmaatschap ; voor senioren cursussen ontvangt u korting op de lesprijs.

BRIDGE (vr)
SENIORENSOOS (ma)
BINGO (do)
SCHAKEN (do)
KINDERKLEDING EN SPEELGOEDBEURS
BILJARTEN
DANS VRIENDEN RIDDERKERK (di)
KOOR DE RIDDERKERKSE NOORDZANGERS (ma)
KLAVERJASSEN OP DONDERDAG

Cursussen
YOGA WOENSDAG 19.30 - 21.00 uur
DANSLESSEN (Balroom) (di)
COUNTRY-LINE DANCING (vr)
SENIORFIT (ma+vr)
SCHILDEREN MET ACRYLVERF OP DONDERDAGMIDDAG
SCHILDEREN MET ACRYLVERF OP VRIJDAGMIDDAG
DANCE-FIT (zo)
PRE - BALLET 4-7 jaar

Externe cursussen
Tienersoos
Slankelijnclub
TEKENLESSEN DOOR JACCO VAN DAM
Tienersoos*

Soos De Fuik is een gezellige en veilige huiskamer waar je met je vrienden en vriendinnen na school of je werkdag kunt chillen. Je kan er tafelvoetballen, darten, gamen op een spelcomputer met groot scherm of gewoon tv-kijken.

Jongerenwerker

Je hoeft je echt nooit te vervelen in de soos. Heb je zelf leuke ideeën? Vertel het aan de jongerenwerkers die altijd in de soos aanwezig zijn. Zij staan hiervoor open en helpen je bij de voorbereiding en uitvoering van je plan, idee of activiteit. Bij hen kun je ook terecht als je gewoon even je verhaal kwijt wilt aan iemand die je kan vertrouwen. Ook als je vragen hebt of advies wilt over problemen waar je zelf niet uitkomt, staan ze voor je klaar. Af en toe geven de jongerenwerkers voorlichting over onderwerpen waar regelmatig vragen over zijn, bijvoorbeeld drugs, alcohol, verslaving, seks etc.

Soos De Fuik ‘ALTIJD WAT TE DOEN’
Voorn 10 (Drievliet), 1e verdieping in Wijkcentrum De Fuik

10 – 12 jaar
Woensdag: 15:00-17:00

12-15 jaar

Woensdag: 18:00-20:00
*Vrijdag: 18:00-20:00

16+
Woensdag: 20.00-22.00
*Vrijdag: 20.00-22.00

*Deze cursus/activiteit vind wel plaats in Wijkcentrum de Fuik, maar is niet verbonden aan de Wijkvereniging. Daarom kunt u zich niet via onze website inschrijven. We hopen u met bovenstaande informatie voldoende geďnformeerd te hebben.

Mededelingen
We zijn nu vooral te volgen op onze Facebook pagina

Hier zijn tal van foto`s en video`s terug te vinden en is ook informatie over onze activiteiten te vinden.

-------------------------------------

www.verhuur-defuik.nl

DE PRIVACY VERKLARING VAN WIJKVERENIGING DRIEVLIET-`t ZAND IS TE VINDEN IN DRIE DELEN BIJ HET FOTOBOEK, EN HANGT OOK GEPRINT IN WIJKCENTRUM DE FUIK.
Meld u aan voor onze nieuwsbrief om de laatste nieuwtjes te ontvangen!

Klik hier en meld u aan!
Copyright 2010 - 2024 Wijkvereniging Drievliet - 't Zand - Laatst bijgewerkt op: 08-02-2024 - Disclaimer