Onze website
Van harte welkom op de website van Wijkvereniging Drievliet - 't Zand!

Via deze website houden we u op de hoogte van onze cursussen en andere activiteiten die wij organiseren.

U kunt ons vinden in wijkcentrum de Fuik !!

Word lid
Meld u zich aan bij de wijkvereniging voor slechts Ä 10,00 per jaar, zodat wij nog meer en andere activiteiten kunnen organiseren!
Wij werken nog steeds zonder subsidie en alleen met vrijwilligers. Daarom is uw lidmaatschap hard nodig!
Historie

De Wijkvereniging is opgericht in november 1978, in de Gereformeerde Ontmoetingskerk aan de Savornin Lohmanstraat te Ridderkerk. Als voorzitter fungeerde tandarts Gerard Voerman.
Er werd een commisie opgericht, die zich bezig ging houden met de verkeersveiligheid in de wijk. Er werd met de gemeente gepraat en onderhandeld. Zodoende werden afspraken gemaakt over speeltoestellen voor de kinderen, en werden er maatregelen getroffen voor de verkeersveiligheid in de wijk. Ook kwamen er activiteiten tot stand zoals klaverjassen, dansles, bingo, bloemschikken, dammen, schaken en engelse, franse en spaanse les. In die tijd zijn we ook gestart met de drukbezochte seniorensoos, en de Koninginnedagviering op het Vlietplein.

In 1982 hebben we intrek genomen in wijkcentum "de Fuik", en hier verblijven we nog steeds. In de wijken Drievliet en 't Zand is "de Fuik" een begrip geworden.

Mededelingen
Wijkcentrum de Fuik is vanwege de coronamaatregelen voorlopig gesloten voor alle activiteiten en cursussen tot donderdag 19 November

Bestuur wijkvereniging Drievliet-`t zand
DE PRIVACY VERKLARING VAN WIJKVERENIGING DRIEVLIET-`t ZAND IS TE VINDEN IN DRIE DELEN BIJ HET FOTOBOEK, EN HANGT OOK IN WIJKCENTRUM DE FUIK.
We zijn nu ook te volgen op onze Facebook pagina

wijkverenigingdrievlietzand Ridderkerk,

hier zijn tal van foto`s en video`s terug te vinden en is ook informatie over onze activiteiten te vinden.

Neem gerust eens een kijkje
Meld u aan voor onze nieuwsbrief om de laatste nieuwtjes te ontvangen!

Klik hier en meld u aan!
Copyright 2010 - 2020 Wijkvereniging Drievliet - 't Zand - Laatst bijgewerkt op: 11-11-2020 - Disclaimer